testingg .

Monday 21 May 2012

heyyhooo :D

helo people :) jarang'jarang kan saya update blog ? soory , sminggu skali jak ada masa , itupun law bkesmpatan . khidupan ini sungguh sibuk =.= . neahhh , semua org happy sudaa , rileks sbb habis paper , saya ? bsok bru paper kimia , lusa addmaths dan strusnyaa fizik . fuhhh ! pnyeksaan :( saya mcm teda mud seja mau blajar slalu . sumthing missing in me , tp ndatao la apaa . LOL . its been a crazy day lately , rushing to do evrything . saya kan budak keja last minute ;3 hmmmm . saya tau teacher bio msti kcwa sbb paper 3 sayaa ? mcm tin b'karat . antam jak saya pi jawap . T.T damnnn , otak msti cramp kalo nmpk soalan susah skit . time study mcm besa jaa , tp sama jgaa , condemn law jwp soalan . haihhh ~ mau minum minyak unta kali ne baru pintar , kan ? hehehe . tapi ada juga hal yg buat saya gembira bhh ni minggu . adaka ptut sy p sms budak klas sbah , LOL !!! knapa sy bgtu brani =.= skrg ne , asl limpas klas durg ja trus dorg pnngl dea . yaiiiii ~ lucu dan memalukan jg skit2 tp sy suka . ngolll XDD aitsss , nda bule lbh2 magg . nnti sy jg yg kcewa tu kann . huuu ~ mnggu2 dpan kakak sy pulang dr Kl , sungguh bahagiaaaa :DDDD rindu stgh mati dgn soul sis <3 kamu adaa ? teda kan . neahhh , kami ada byk psamaan . dari luar smpai dalaman , bnda yg dia alami msti saya akan alami juga , contohnyaaa , alergik makanan and heartbrokn . duhhh :PP yeahhh , samapai sini seja laa sy tulis ni ari . ohyaaa , 1 lagi . actually , sy boring bh berfesbuk tp tda jg dpt kwl diri dr online , mcm lol kannn :)

p/s : kawan saya ckp , saya suka sbut pkataan LOL , ehhh , iya kaa ? haha ,

xoxo - maggrawkdeawesome :D

No comments:

Post a Comment