testingg .

Monday 14 May 2012

heloo guyss :)

haii kamu :D lama tidak berblogging . andd suma post'post yang lalu telah di padam . org bilang ' jangan kenang benda yang sudah ' means yang sedih'sedih seja laa :) anyway , hidup harus terima kenyataan . satu lagi perkara yang saya baru pelajari dlm hidup ini ialah jangan terlalu mudah menyayangi seseorang . sebab ?? kalau kita di kecewakan , rasa dea memang palingg menyakitkan . ahhh ~ stop saying about love . walaupun di hati suda terisi , deam'deam sejaa . sebab saia sndri pun tidak pasti siapa org dea :) this world full of confused . ohhyeahhh :DD just moving on with my life and hoping to feel love once again <3 phewww ~ TUTUP CERITA . okee , skrg mau ckp pasal EXAM . arghhhhh ~ so damn crazy :(( paper biology saya sgt'sgt mngecewakan . byk soalan sy bg kosong , esei pun ntah apa'apa saya jawapp . saya betul'betul tda sngka bhagian otak yang keluar , padahal saya berabis study itu muscle'muscle . honestly , saya betul'betul kcewa dgn diri sendiri . how can i did stupid careless mistakes ?? :'( uhhh . sokayy laa , suda berlalu . masih ada paper 3 and paper 1 . tapi itupun law saya dpt jwp dgn baik . hurmmm . just pray and hope for the best . time jawap paper fizik , tiba'tiba rasa mengantuk gilaaa . hilang fokus maw menjawap , budak kelas atas pun mcm bwt clubbing . bising gilaa johh . kalau ada meriam , saya baling jak tuhh pii atas . haiihhh ~ betul'betul blur otak saya time exam nie . belum lagi SPM , nahhh . ndataw la kalau saya bergulik'gulik dalam dewan peperiksaan mau pikir jawapan taw . pling slumber time exam sivik , smbil jawap paper sambil makan'makan . sii sarah yang duduk sebelah pun cakap ' makan jak kau ne , magg ' . hehehehe , lapaar bhh xD nda bule otak saya generate law teda mkn apa'apa . lol . hrp dpt improve rsults saya :) biar terbukti sema sii dady , saya pgg henpon pun saya bole berjaya . aisehhh :3 . umm , anyway , happy mother's day to my mom . i love her soo much :') mum saya laa yg paling sporting saya rasa dlm family , minta apaa pun kena bagi . teda pena dea marah saya . saya sakit , dea jaga . saya takut mau tidur mlm , dea kci kawan . saya minta tolong buat folio pn dea tolong walaupun dea teataw mau buat apa'apa . hmmm :'D saya sayang mama sangat'sangat <3 mama , jaga kesihatan baik'baik arr . janagan selalu buat kerja berat'berat . tidak kena suru pun mama pi buat . hmmm :( saya teda maw kehilangan mama . mama laa wanita yang paling saya sayang dan perlu di dunia ne . mama la mama yang terbaik . mama segala'galanya <3 saya minta maaf kalo pena sakitkan hati mama , saya tau tu mama penat tahan perangai saya kann ? selalu mau lebih . selalu mau menang . selalu mau kena dengar cakap . mama sggup tahan prangai saya yang memilih makanan , itu ini . terima kasih mama :D sebelum saya mengakhiri coretan saya di blog hari nie , saya mau bagitaw satu dunia . saya sayang mama sayaaaa ! yeahhhhh :DD 


p/s : u can cry as hard and long as u want today , but remember when u stop crying . u won't crying for the same reason anymore :)
xoxo - maggrawkdeawesome :D

No comments:

Post a Comment